Kol Üzeri Dövme Modeli


Orada hey , ben başka bir yazı !
iyi bir yıl sonuna kadar gidiyor ve benim ikinci , şimdi , iki gün izin var , ben göndermek için biraz zaman var .

bu benim son yazılan beri dövme ve ben yapılan kafatası resimlerdir . ben onu seviyorsunuz

. Kol Üzeri Dövme Modeli







Bu birine john kosco için yolda devletler , o NJ saf mürekkep dövme çalışıyor . !

i yakında adam
geldiğinde umut


başka bir dükkan - kardeşim doğdu . Chicano tarz harf norm değişiklik çalıştı , ben nasıl görünüyor gibi
!
cehennemde bir gün ya da bir gün bir cehennem ? ama harika çalışıyor! Böyle bir rad dövme fikir . bu kadar acımasız ve garip görünüyor ...

ilk tek iğne ile çalışır benim shin , iyileşmiş , hala titrek ...
ikinci yeni suluboya deneyin ...
kardeşim noel dolgu ! çok eğlenceli yapmak için
. .
tek iğne çivi , iyi dolgu

Bu iyi bir fotoğraf elde etmek çok zordu , bu bilek üzerinde ...
sadece yılbaşı küçük bir dolgu çok , kardeşim Sodade olduğunu ...
benim kafatası son , bu zor olsa da çalışmak , ama oldu ' m bu sonunda çıktı nasıl tamamen mutlu .

benim blog ziyaret ettiğiniz için teşekkürler , kendine iyi bak , ,

sayesinde bana yazmaktan çekinmeyin .

peacedoom , f

Yorumlar