Bacak Üzeri Kurukafa Dövme Desenleri


Ben sadece benim sağ bacak üzerinde bu dövme ön çizgi çalışmaları tamamlandı . Görüntü Ben birkaç ay önce yaptığı ve burada yayınlanan bir çizim değil.

Bacak Üzeri Kurukafa Dövme Desenleri

Bu dekoratif hat çalışma bir ' gün - of-the - ölü' şeker kafatası tarzı ile tedavi Leonardo DaVinci bir çizim , dayalı ayrıntılı bir süslü kafatası tasarımıdır. Ben üç saat altında bugün çizgi çalışmaları tamamlandı , ve ben son derece benim dövme astar çalışma ile yaptık ilerleme memnunum . Bazı bölgelere kalın çizgiler ekleyerek , ve daha sonra da gölgeleme , ve bir noktada belki bazı renk olacak . Ben bir süre önce benim sol bacak dövme kafatası ile karşılaştırın :





Peki , gerçekten orada karşılaştırılamaz . Bu bir dövme benim becerison birkaç ay içinde geldi ne kadar bir fikir almak isteyenler vermesini umut ediyoruz . Ben ne kadar Öğreniyorum zorunda tam olarak farkında olmama rağmen , ben daha fazla güvendiklerini , ve önümüzdeki aylarda ve yıllarda müşteriler için daha fazla ve daha ' gerçek' dövme yapmak için sabırsızlanıyoruz am ...




hastasına vesayet geçen süre için Vancouver Island Dövme Sean Bergstrom tekrar ve her zaman teşekkür ederiz .



Burada daha fazla gölgeleme ile son sürümüdür .....

Yorumlar