Bulutlu bir günde A Little Sunshine Tattoo


Ben Cristina bir araya geldi . R tren birkaç hafta önce

Hava sadece soğutucu açmak için başlamıştı , ve ben o yaz hızla sona ermişti fark , dövme görüldüğüne dair azalan hiçbir kademeli ile , ancak ani kayboluşu , gece yarısı büyük, aydınlık bir odadaışık anahtarı kapatılması gibi

Cristina onu yürüyerek bu küçük , sıradışı dövme vardı : .

Bulutlu bir günde A Little Sunshine Tattoo
küçük olmasına rağmen , ben bu tasarım hakkında bilgi almak için merak ediyordum

Cristina kocası bir heves , bir sürü ve bu seyahat açıkladı , her güneş var . Dallas ise dövme . Tasarımları biraz farklıdır

.
O , dedi , birlikte olduğunuzda çünkü kocası güneş dövmeler onlar için mükemmel sanıyordum söyledi o güneş üzerinde yürüyor.

, inanılmaz bayat inanılmaz romantik , ya da ikisinin bir karışımı olarak bu bakabilirsiniz . Cristina ona dövme bakar zaman, güneş üzerinde yürüyüş hakkında , kocası ne dedi onu hatırlatıyor kabul etti ve bu kocası seyahat bir teselli olabilir onu mutlu ediyor onu gülmek , yapar .
/> şey biraz dövme gelen

Tattoosday burada bizimle onun dövme paylaşımı için Cristina için teşekkürler!

Yorumlar