Nadir Sole Dövme dahil Al Hisse Tattoos


Geri Ağustos ayında ben günlük olarak içinde ve dışında Penn İstasyonu Hafifletti DİYARBAKIR Al , binlerce insanın birinden bir e-posta aldım .

Tattoosday bir okuyucu olarak , Al tanınan benim bir çok inkspotting Bu önemli transit merkezi meydana gelen ve kısa süre önce orada beni gördü düşünmüştü . Ben genellikle benim öğle tatili sırasında Penn geçmesine , hem de iş öncesi ve sonrası olarak tabii ki, bu , oldukça uygun oldu .

Zaman olduğu gibi O da , bana bazı fotoğrafları gönderdi ve ,e - Al gelen posta benim doğuştan olarak bilinen tufan gömülü var .

Ama Al mürekkep bazılarını paylaşmak burada kazı vardır . Onaağır kaldırma yapmak izin vereceğim ....

" ... Ben sık sık blog okumak ve özellikle koştu nasıl eklemek hikayeleri seviyorum her kişi için ya da onların dövme ya da her neyse olduğunu göstermek için onları ikna . Ayrıcasanatçı bilgisi ( Eğer zaman ) inanılmaz! Çok teşekkürler , ve yukarıya iyi iş dahil olması !

... benzersiz , benim için , ve kendi yollarla özellikle eğlenceli benim dövme iki resimleri . sırtıma üstündeki ilk [ olan dahil ] , ve sanki yapılan bir çene arp bir görüntü var bir eski okul geleneksel parça vardı

. Nadir Sole Dövme dahil Al Hisse Tattoos

bir duymamış varsa çene arp (aynı zamanda Yahudilerin harp , koz , ağız arp , vb .. olarak adlandırılır ) Bu tüm dünyada yerli kültürlerin bir yere sahip çok basit bir alet var ! bunu kontrol ... ve en gülünç ve eğlenceli araçlar biri şimdiye kadar oynadığım özellikle çoğu kültürde bir " düşük sınıf " araç bir şey olarak kabul edilir seviyorummüzik dünyasının ezilen Sıralama bu parça yapıldı tarafından . . !

ikincisi " hey, komik olurdu biliyor musun? " bir dövme sanatçısı arkadaşının bir ürünün ciddi bir dövme daha az ve daha .

onu ikna arasında >
Herkes orada bir dövme kötü bir fikir olduğunu söyleyecektir , ama tam olarak nasıl işe olur Evet , gördüğünüz ilk resim yaşamın ikinci veya üçüncü gün açık - zaten patlatıldı . alanları ve solmaya başlıyor bir ay sonra , ve zaten neredeyse yarısı gitti görebilirsiniz

.

Bu bir eğlence dövme deney , ve her yerde ben gitmek bana büyük badass puan kazanır :-) " Tattoos burada bizimle bu dövmeler paylaşımı için Al sayesinde

Yorumlar